lunes, junio 7

Para un cachito bo carteeeero!!

Ma pole jälle pikka aega kirjutanud. Aga eks ta ole nii, et üritan võimalikult palju teha, käia, olla rahvaga- sõprade, Luisa, tema sõprade, perega. Ja mul tuleb see maru hästi välja ka;) Ja õnneks pole nagu midagi õppida ka, seega hea lihtne lebokas! Üsna suvevaheaja tunne on;)

Ei, tegelikult on olnud mõned punktid, mida olen plaaninud kirja panna…

Ükspäev jõudsid mulle siis lennuajad täpselt, ametlikult, siit lahkun 14.20 10.juulil, Eestis olen 00.20 12.juulil… Vahepealsed peatused on siis Madrid, Frankfurt ja Helsingi.

Sama ümbrikuga jõudis minuni ka keeletesti tulemus. 98%, pole paha.

Siis, lõpuks ometi, sain kätte oma paki, mis Montevideos 4 nädalat passis!!! Norra vill, Duncsu lõhn(aitäh vanaema!!!), kutsumartsipan(aitäh Memmi!), Triinu kutsukaart(obvio, que aitäh Triinu!), issi loetamatu kiri:D(ausalt ka, üks sõna on mul ikka veel tuvastamata!)… TÄNKJUU! :)

Mis siis veel… Eelmisel nädalal sai kahel korral teatris käidud, Carmelos. Ühel õhtul oli üsna jama etendus, teisel päeval aga ülikõva tükk, üks näitleja, monoloogesitus, aga JUBE HEA! Tabav ja vaimukas. Pealkiri oli „Õps“ Nii hea on teatris käia!

Mis veel!? Nädalavahetus… Eelmisel nädalavahetusel käisime laupäeval Nueva Palmiras veidi, sadas vihma, pool pühapäeva veetsime Colonias, ilus ja tore, aga maru külm oli. Isa nimelt käis Martiniga Buenos Aireses ühel jooksul, tagasi tulid hunnikute auhindadega- küpsiseid, mütse, särke, majoneese ja mida kõike veel, hästi rahul, nii hea! Sel nädalvahetusel, AHJAA!

Laupäeval käisime Balnearios, Luisa ja ühe ta sõbrantsi võtsime ka kaasa, ülimõnus oli, päike paistis ja soojendas! Ning eile tataratatataaa! Tegime DULCE DE LECHET, kodust! Ja teate, megahea jäi! Seega, polegi nii palju probleemi, nüüd on oskus endal käpas ja ei pea Eestis puudust tundma;) Meid õpetas üks endine kondiiter, iseenesest on maru lihtne, mõned nipid ja kaks tundi segamist- eks siis saab juba juustusuppi ka samal ajal teha!! Hehe.

Jaaa, mul ei tulegi enam midagi meelde, mida veel mainida. Kamin on endiselt hea ja armas, ehkki viimased päevad on juba päikselisemad ja soojemad, norra vill ka olemas ning puha hää kõik! Isa kinkis mulle ühe raamatu, nii ma seda siin loen, naudin ilusat keelt ja kirjandust!

Ah, ja mu telefon ei saada enam sõnumeid, mul pole õrna aimugi mispärast, helistab ja vastu võtab kõik, aga ise sõnumeid ei saada:D Nii nad siis andsid mulle mingi oma vana telefoni, funkab, aga veider on ikka.

NING HEAD VAHEAEGA! (Need, kel eksameid pole;)) Aga teil see-eest tuleb ilus ja tore lõpetamine!

No hay comentarios.:

Publicar un comentario