jueves, noviembre 12

Kodupäevad jälle läbi.

Päriselt-päriselt, aeg jookseb eest ära ja mina ei ulatu ratsmetest ka kinni haarata, et seda natukenegi pidurdada!
Said läbi need kodused päevad, homme varahommikul(4.35) läheb juba buss Montevideosse, et siis seal kõigi vahetusõpilastega kokku saada JAAAA La Palomasse minna, aah, kuidas ma aga seda ootan, nagu päriseelt! Ehkki tegelikult on natuke kurvavõitu ka, jälle tuleb pere juurest ära minna... Aga see-eest kui ma järgmise kolmapäeva öösel tagasi jõuan, neljapäeva kodus olen ja teile blogi kirjutan, loomulikult, siis reedel lähme juba taas Montevideosse perega ja kes teab kui kauaks ma jään...
Aga mis meil siin toimunud on, teisipäeval käisime Colonias, ma endiselt armastan seda linna. Seekord sisenesime teisest küljest ja käisime ühes "spa and golf" hotellis, milles meil muidugi tuli plaan, et kui aasta lõpus raha üle jääb, siis lubame endale ühe väikse spa... See oli ilus, tõesti oli, ja mis minu jaoks veel tähtsam, hubane ja mõnus! Kasutatud oli palju puit- ja kivimaterjali, aah, nii mõnus!
Ja ühesõnaga jõuda tahtsin selleni, et see linnaosa, mida pidi me sisenesime, oli ka nii mõnus! Ei olnud tänavad justkui nurklauaga tõmmatud, oli rohelust ja parke, ringteid ja mida kõike veel, mis ühe linna ilusaks muudab! Ja loomulikult oli ka vanalinna ilu endine:)) Jalutasime, istusime kohvikus ja jõime ananassimahla ning nautisime nautisime... Sattusime mingile filmimisele. Kukkusime kaamerameestega rääkima, ütlesid, et film tuleb Coloniat tutvustav, aga et näitleja on "Colonia Sean Connery"- nägi täpselt Sean välja ka;) Lobisesime me vahetusaastast jne, muhe!
Kolmapäevane päev oli mul selline ringi tuiskamine- hispaania keel, otsisin endale päevitusriideid, jalanõusid( ostsin viimasest poest, lootusetuses ja ainult selle pärst, et on vaja 80 krooni eest...), käisime raamatukogus, ostsime bussipileteid, õhtul käisin isaga jooksmas, mõnus oli!
Täna hommikul emaga aeroobikas, siis lugesin, tegutsesin, nüüd teen netis kõik ära, mis vaja, hiljem hispaania keel, kohvri pakkimine, saan klassiõega kokku korra, pean veel poodidest nalle ja viimaseid vajalikke oste tegema, ning salsaaaa!:)) Ma loodan, et ühe õunakoogi jõuab ka tehtud... igatahes palju on teha!
Kuid ei ole miskit, homme algab lõbu!
Vot, aga tervitused teile sinna lumesse,
Mari.

3 comentarios: