domingo, abril 4

Kodu!

Teate, mis on kõige impressionantsem!? (on ikka ju see sõna!?)
Ma olen teises maailma otsas, ja sain niipalju tagasisidet, mis käis lapsepõlve/kodukoha kohta!
Esiteks, kui ma mainin, et elan linnas nimega Tartu, ütleb selle peale meie Mendoza majutaja, Pilar, aaa, see on ju see koht, kuhu J. Lotman läks! Haaa, mul jäi suu lahti!:D
Edasi, olen mina nende mägimajas ja vaatan seinamaale... Tšekin ühte ja teist, seal sellised laevapildid, sest neil isa oli olnud laevahull ning siis järsku, mida asja!??! Oli üks kena kaunis laev, selgelt vene keeles "Krusenstern" peale kirjutatud! Mul oli nagu, uouuuuu, kuhu ma sattunud olen!? Eks ma siis rääkisin neile kiltsist ja muust sellisest... Et noh, keset andide mägesid leida Krusensterni laev seinalt rippumas...
Ja kolmandaks, mis mulle enim südamesse läks- sööme restoranis viimase päeva puhul õhtust ja Pilar küsib, "Mari kuule, kas sa tead mida Pipi Pikksukast, ta kuskilt sealtkandist!?" Mul on nagu, JOU ma Astrid Lindgreniga üles kasvasingi!!! Tuleb välja, et nemad olid kunagi pipi filmi näinud ja laenutanud ja siis ükskord avastasid Uruguayst poest Pipi raamatu ja ostsid selle, ta näitas mulle ka seda pärast kodus. Ning et nende tütar oli sellega kasvanud, ilmselgelt olnud lemmik lasteraamat! Haaa! Meil on siin varemgi teemaks tulnud raamatud jms, aga noo, kui isegi mul need sakslased ei tea midagi Lindgrenist ega Pipist, siis ammugi pole neid tundnud ükski uruguaylane. Ja nüüd, lõpuks ometi:))

Ohh, maailm on NII väike!!
Ning Kaiale õnnesoovid ning hunnik kallistusi!:) Minul ju siiski veel siin õige kuupäev!;)

PS! Ma olin nii tubli ja panin juba kõik pildid, lausa allkirjastatult!

No hay comentarios.:

Publicar un comentario