jueves, mayo 20

Algo de que ha pasado...

Hey guys!
Well, minul tulevad nüüd väiksed reisupäevad taas…Nimelt siis homme hommikul seljakotid selga ja bussi! Lähme Paysandu’sse, sealt edasi samal õhtul Saltosse, ööbime ja hommikul hakkab juba reis kõik-yfukad-koos (ehk siis tegelikult läheb meid sinna mingi 25, sest ülejäänutel pole raha). Väisame Salto soojaveeallikaid ja Salto linna ennast. Eks näis, sellest saab siis pärast kirjutada. Ning kui see pühapäeval läbi saab, siis ilmselt jätkame oma teekonda kuskil suunas, Artigas või Rivera vms! Ühesõnaga, lähme põhja!
Aga senimaani on olnud, hmm, sügis. Lehti puus pole, (muide, ma praegu avastasin, et mu arvuti klaviatuur on maru pehmeks läinud) ööd on külmad, Luisaga oleme väga lähedased, koolis on täitsa okei (kui välja jätta kõik hullud õpetajad:D Ükspäev läksime ühega sõnelema, klass hoidis minu poole öeldes „hästi Mari!“ jne, hahaaaa!) ja jah, eks nii ta ole!
Nädalavahetuse veetsime ka hästi, laupäev rohkem koduselt, pühapäeval läksime perega väljasõidule, siin oli meil siis emadepäev ka, käisime Fray Bentoses, läbisime Mercedese ja Dolorese ka, sain natuke rohkem tutvust ümbruskonnaga, tore oli :) Selline positiivne ja kõik, ehkki Fray Bentoses pidime ühele naisele külla minema, aga teda polnud ja kõik teised, keda otsisime, olid ka linnast kadunud:D Heh, nagu tõsiselt ka, linn oli tühi, meil oli tunne, et kõik on pommihirmus evakueerunud!
Ning esmaspäeval tegime väikse rattatiiru ning me Marianaga pühendasime end muusikale, tegime muusikat, kitarri, basskitarri ja süntesaatoriga. Jah, kes ei tea, ma käin kitarritundides! Mina, Mari Sild. Aga ise olen hullvaimustuses!
Ja ma muud nagu ei oskagi mainida… Kirjanduses õpime Dantet ja tema „jumalikku komöödiat“, keemias igast gaaase, matemaatika kahes jaguvust ja kõike sinna kuuluvat, teoreeme hulganisti, ning tavamatas LOGARITME! ;)
Aga teile kallid ja paid ja see you!

No hay comentarios.:

Publicar un comentario