viernes, mayo 28

Fin del viaje!

Nii, ma nüüd jätkan meie reisiga. Sõitsime siis Riverasse. Öösel, bussis oli väga külm ja väga ebamugav. Vihale ajas lausa. Jõudsime Riverasse, vihmvihmvihm! Läksime Anu koju, tutvusime ta ema ja vennaga, einestasime kergelt, tegime kiired pesud ning läksime uurisime bussipiletite teemat ning tegime väikse tiiru keskuses, fuuhh, sadas ja me saime täiesti läbimärjaks… aga vähemalt ära ei sulanud ja porised tennised said ka veidi puhtamaks:D Naasesime koju, lõunatasime koos ta perega, mm, hea oli! Siis mina tegin väikse siesta, teised olid arvutis, kuulasid muusikat, vaatasid pilte… Ülimuhe, märg, ladistav ja kergelt jahe. Kui mul ühel hetkel üksi magamisest villand sai, siis jõime matet ja ma suutsin oma šokolaadisooviga Anu oma Marabu piparmündišoko avama panna! MARABU PIPARMÜNDISOKOLAAAAAAD, te ju teate, et see on puhas nauding! Fah, nii me siis sõime terve tahvli ära!! Umbes nelja peale… Edasi istusime autosse ja Anu ema tegi meile ühe kihvti tiiru Riveras ja Santa Anas- mis on siis sama linna Brasiiliapoolne külg… Nägime kohalikku olustikku, Brasiilia ja Uruguay erinevusi, mingeid ilgeid häärbereid ja kõige kurvemaid slumme… Pärast jättis ta siis meid kesklinna, me jäime seal ringi jalutama koos Anu ja Karlaga, väisasime poode ja proovisime umbes kuues erinevas poes juustu, alati ikka sama jutuga, et homme tuleme hommikul ostma:D Kuratlikult nalja sai, siis lõpuks läksime Karla juurde. Karla peres oli ühel aastal üks sakslanna, kes juhuslikult on Luisa sõbranna Saksamaal, seega oli pilte ja jutte, mida nad vahetasid. Ning siis jõudsimegi selleni, et nad kutsusid meid õhtustama ka, sõime kõik koos ühe rikkaliku ASADO! Noh, pärast neid pakisuppe ja pirukakesi oli ikka taevalikult hea;) Jutlesime veel veidi ning sõitsime tagasi Anu juurde, kus sättisime end magama. Luisaga läksime koos hambaid pesema, khmm, sellest parem ei räägiks, kuidas me lõpetasime kõike päeval toimunut üles kirjutama vanale vetsupaberirullile, ise naerdes kõveras maas, ja nagu tõsimeeli! Leiutasime luuletusi ja panime riimi, kergelt andis väsimus tunda, haha:D Enda jaoks:

• De donde son los quesos? Aaa, de Colonia, NUNCA HE PROBADO UN QUESO DE COLONIA! Podemos probar, hmm, alg omas semiduro, alg omas como parmesano!? Bueno, manana vamos de vuelta, chauuu! HAHA=) Los freeshops, las palabras mas largas de diferentes idiomas, MARABU, luisa casi iba a comer un chivito!, la cuenta de la vida y burro, el padre sonriente y la madre pesada, burlar a taxista, la amistad entre Luisa y yo, hablando todas las noches de todo, faa, disfrutar este ano, absolutamente!

Nii, jõuame eelviimase päevani. Hommikul ärkasime, einetasime ja läksime siis oma linnaringile, juustudeni loomulikult ei jõudnud. ;) Esmalt muidugi jõime ühe VÄRSKE BRASIILIA MAHLA!!! Faah, need on kõige paremad maailmas, ja pealegi mida odavust, see pole normaalne! Pealaegi oli pärast kõht ka veel täis! Tegime mõned kiired ostud, võtsime bussipiletid ning lippasime Anu kodust läbi, jätsime kõigiga hüvasti ning bussile. Rivera-Durazno… Teel nägime uut ja huvitavat, kuid mind ka midagi juba tuttavat… Jõudsime siis lõpuks Duraznosse, kus meid ootasid Alica ja Janica, saksa pealetung taaskord:D Läksime Alica juurde, kus me siis ka öömaja pidime saama. Tutvusime ta perega , huuh ta ema on parasjagu hull, selline hüperaktiivne ja väga otsekohene, aga nad saavad väga hästi ja on kõik tõeliselt head inimesed. Seal sõime natuke mandariine nende mandariinipuust, mmm ja läksime linnatiiru tegema. Käisime koolis, mingis muuseumis, kohtusime ta sõpradega, sisenesime mingisse kirikusse, mis tegelt ka on kõige veidram ehitis, mis ma näinud olen. (ega ma ju palju ka näinud pole) See kirik on nimelt ehitatud ilma tugitaladeta, ja noo, püsib püsti nagu naks! Siis tuli ta isa, tegime veidi kastisõitu-jah, külm oli!! Ja uurisime, mis läheduses veel on, jõgi ja rand ja kohalikud sillad;) läksime koju tagasi, tegime süüa-midagi saksapärast ja viisime ühe belgia tüdruku koju, kes ka meiega kaasas käis mingist hetkest. Nii siis päev lõppes, meil Luisaga kamina ees juteldes! Enda jaoks:

• Paso de los toros, la madre de Alica, huuh, las amigas de Alica, los museos, mandarinas, mermeladas ja el gorro del gaucho, escribiendo al diario de luisa, las pelotas de las papas, faa, las cuentas de la madre! Y mucho mas…

Ja jõuame viimase päevani! Ärkasime varakult, käisime koolist läbi, teisest seekord, tutvusime selle majaga ning rahvaga ning juba bussiterminali taas, Durazno-Colonia. Colonias võtsime paar tunnikest ringi liikumiseks, sõime superodava lõuna superkaunis kohas ja väisasime suveniiripoode mööda, sest neid seal jagub! Nautisime, Colonia on endiselt super!!! Lõpuks astusime siis taas bussi ja Carmelo poole teele… Olime kodus :) Enda jaoks:

• Porque Luisa es la mejor!!! Es mi sol, tan brillante cada dia! Le quiero mucho.