miércoles, diciembre 2

algas detsembrikuu!;)

On aeg kirjutada.:D Anu ja Karla tulevad homme õhtul-ehk siis kolmapäeva õhtul jõuavad siia meie külla!:))
Mis mina aga neil päevil teinud olen!? Ega midagi erilist, pühapäeval sai lõpuks president valitud, oli pidu-suur pidu tänavail, käisime ka, loomulikult hakkas sadama ja kogu rahvas sai läbimärjaks, iseenesest oli lõbus, aga ma olin siiski kaameraga ja siis sai kojujooksu tehtud:D Üldse, pühapäev oli vihmane, mina käsin tänaval vihmas tantsimas, perega mängisime kaarte, Marianaga trallisime niisama. Laupäeval olime ka kodused, käisime korra balnearios, tegime kevadpuhastust seal, sest me ehk lähme Anu ja Karlaga sinna elutsema, rohkem rahu ja vaikust! Alustasin tolmuimejaga imemist ja mõtlesin, oh kui mõnus on üle 3 kuu koristada, aga lõpetasin veel õnnelikumalt, et ei pea iga nädal sellise õudse tolmuimejaga põrandat nühkima:D
Vot, esmaspäeval-teisipäeval on hispaania keeled olnud, üldiselt kodus kõike rahulikult võetud, Marianaga ajame tema vahetusõpilaseks minemise-teemat- nüüd on üsna 100% kindel, et sihtriigiks on Ungari. Olen raamatuid lugenud, värviraamatut värvinud jnejne, üsna sellised vihmaste ilmade tegevused, sest nii need lood on, et taevas kisub väga pidevalt nutule. Ehkki igale kurvale hetkele järgneb ja eelneb hetk rõõmsat päikselisust! Joostud-trennis on ka käidud, nii et täna pidin valuvaigistit võtma, sest jalad nii valutasid:D haha, hästi Mari!
Ning laupäeva õhtul tegime sõbrantsidega ühe ühissöögi ka, aa ja reedel küpsetasime minu juures kaerapätse taas koos Luisa ja Leoniga, pärast istusime, sõime neid ja jõime kohvi-matet ning lobisesime koos minu isaga. Ma tundsin end ülimalt hästi, peretütrena! Üldse, isa ja õega on viimasel ajal NII palju nalja ja „siseringi“ tehtud, isa on sellise kiusava huumoriga, jube lahe on, ühesõnaga ma ei oska seda kirjeldada, aga ma olen täielikult perre sisse elanud, absoluutselt, ma olen perees, mul on siin ka pere, supeer!
Täna meisterdasin porgandipirukaid ka, tuleb tunnistada, et pean ikka veel tegema, harjutamine teeb meistriks-teate küll:D
Ah, ja just praegu lõpetasime „Mamma Mia“ vaatamise, seega elu on ilus, ihhiii:D Eile oli „Pretty women“ ka teemas, seega elu on kogu aeg üsna ilus:D

Ja ühesõnaga elu ONGI ilus ja lill ja mida kõike kaunist ja hunnitut veel, ehkki täna jõudsime hispaania keeles taas järeldusele, et neist ilusaist 20-30 eluaastast jääb puudus, et elada nõnda nagu süda tõeliselt soovib… Ei nurise, naudime iga hetke!
Ma naudin oma unenägusid ka, ning neid ikka jätkub:D

Embus.
Mari.

No hay comentarios.:

Publicar un comentario