martes, diciembre 22

Annibal.

"Sa pole kunagi näinud Alhambrat? Või Toleedo müüre? Või Veneetsiat? Ayers Rocki? machu Picchut? Kõik nad seisavad ja ootavad sind. Kohad, kus teised inimesed on juba käinud. Nüüd on sinu kord." --Pam Brown

Jou. Käisin Montevideos täna. Isal oli tööintervjuu, tal läks väga hästi, talle pakuti supertööd. Siis käisime veel yfus ja arutasime Mariana minekut. Sain teada, et Yfu Uruguaylt on juba vanemate tulekuks luba saadud, emme-issi ma ju ütlesin, et pole mingit probleemi!
Aga päev algas siis nõnda.
Tulime bussist maha, sõitsime juuksurisse. Käisin juuksuris. Lasin endale pikendused panna, juuksuril tuli mingi maru hea mõte, mingi hinnapakkumine või proovieksemplarid vms oli ka. Ühesõnaga, olen nüüd pikajuukseline. Selline mõnus, lehviv, pole väga raske, ülituus jäi!
Hah, valetan ju. Tegelikult jäi must hunnik juukseid maha. Ja naagu, ee, hunnik!:D Pärast seda 3aastaselt olnud lühikest soengut pole ma juukseid nii maha lõiganud. Ja tegelikult on neid vist praegu vähem kui kolmeseltki!
Kiusu pärast kohe ei pane pilti:D Ei, tegelikult, perele meeldib, ise vajab veel harjumist:D

Aga õhtul kodus, mis Mari tegi, PIPARKOOKE!:) Memmi, NII head jäid! Ja noo, Eesti-jõulutunne tuli!
Aga ega eilsest päevast pole ka veel rääkinud. Oh, ma pikalt ei hakka. aga igatahes tulid Mariana sünnipäevale mingi osa isapoolsest suguvõsast, niiumbes pool või vähem- ja meid oli 36:D
Toitu oli palju, ja kahjuks täielik valearvestus, sest ma ütleks, et enam kui pool jäi järgi, mis on taganud mu viimaste päevade ülesöömise, loomulikult- valmistun jõuludeks! Ei, halb on olla. Siinkohal, Tiina, kallis, ma tahaks su ikka leide elusa ja tervena tagasijõudes mitte täielikult närbununa!
Vot ja nii siis eile oligi, oli pisikesi lapsi, kusjuures kõik käitusid SUPERilusti! Absoluutselt midagi ei läinud katki, ei kukkunud maha, mingit jonni ei olnud, olgugi et olud olid kitsad jnejne. Ülihästi läks kõik! Sõime, jutlesime, pildistasime ja nad lahkusid, me jäime neist maha arutama(pisike klats ju!), loomulikult kõikse põnevam tegevus;)) Vot, seega kõik läks imeilusti!
Nüüd on jäänud veel homne ja ülehomne, siis on jõulud! Uuh...Ning nädala pärast sõidame perega La Palomasse ja puhkame täiega, käime väljasõitudel mööda rannikut, sunboardime ja võtame siis mu perekse vastu, et nendega kõike edasi nautida!
KUI LAHEEE!:))

Besitos, kallistan KÕVASTI!
Ning õnne 21.kuupäeva sünnipäevalistele!

No hay comentarios.:

Publicar un comentario