domingo, diciembre 20

...kui aken avaneb ja väljavaade on meeldiv, lenda välja. Võib juhtuda, et see aken ei avane enam iialgi.-- Mirabel Osler

Ma tahtsin ükspäev midagi mainida.
Ahjaa, umbes sellist, et iga päev, iga hetk kui vaid tuju tuleb, võin istuda aeda, tunda mõnu õhu kuumusest, süüa mahlaseid puuvilju ja vaadelda, kuidas väikesed koolibrid punaseid õisi täis puu ümber mänglevad.

Sest elu on nautimist väärt!

Ja mitte ei pea aina tormlema. Võtke teiegi see hetk, glögitass ja piparkook ning istuge jõulusära imetlema, hakkab veel lundki sadama!

2 comentarios:

  1. Terv!

    Mul on tõeliselt hea meel, et Sa oled seda Mirabel Osleri mõtet enne selle teadasaamist järginud!

    ResponderBorrar
  2. Ja mul on t6eliselt hea meel, et mu vanemad mulle selle m6tte kirjapandult l2hendasid, et ma saaksin seda k6igiga jagada:)

    ResponderBorrar