domingo, enero 31

LAAGER!

Tervist, neiud-noorukesed! Ma teen kiirelt ja lühidalt, laager oli lahe!!! Nautisin täiega, tutvusin HULGA uue rahvaga, aeg lendas ja ära ei tahtnud tulla.
Seda aga pidin ma nimelt tegema. Päev varem kui teised. Ja siis nad laulsid mulle kõik koos, kõige ilusamat laulu, kallistasid ja musitasid ja ütlesid kõike ilusat ning kinkisid mulle laagri grupipildi, mis mõned päevad varem tehti(ma ei tea, kust nad selle välja võlusid:D) ning laulsid kõik koos: "Ära mine, ära mine, et ta ei läheks, et ta ei läheks!" jne, liigutav oli:))

Igatahes jään üliilusate mäleststega ja võib juhtuda, et kui mul väga palju aega üle jääb, siis ma tagasitulles arutlen sel teemal natuke pikemalt, sest iseenesest mõtlema pani!

JA MUIDE, KILTSI TAHAAAAN, TEIEGA!!!!!

Aga homme (loe 3.40 öösel) läheb buss Montevideosse, seal üks päev orientatsiooni, esmaspäeva hommikul hispaania keele test ning sisi väljasõit Iguazu'sse.

Kallid, ja jaanuar LENDAS, mis toimub!? Loodan, et järgmiste kuudega on samuti, sest
1. siis mulle jääb ülim mulje, sest aeg on veedetud parimat võimalikku moodi ja tehtud-nähtud palju
ja 2. siis ma ju olengi varsti oma vaiba peal Duncsiga müramas!

Sest ma igatsen seda loomakest.
Ja teid muid loomi.
Mina.

No hay comentarios.:

Publicar un comentario