lunes, enero 4

Ma ju ei saa mainimata jätta:D

Upladii ja lallallaaa!
Kui ma siin juba olen ja sain arvutisse kirjutatud postituse blogisse üles riputada, siis ma ei saa mainimata jätta eilset päeva!!!
Niisiis, 3.detsember, pereni jäänud 4 päeva!
Eks kõik oli ikka samasugune, olgu sarnane... Lihtsalt selle vahega, et pere ütles, et vot selline on suve esimene päev! Sest ilm oli meeldiv, olgu päike oli eile väga tugev, seega ma kergelt sügelen praegu, aga muidu oli mõnus, ja vesi, ooh. Jah, ei olnud palju palju laineid, vesi oli rahulikum, superläbipaistev, kuid siiski olid kohatisd lained. Supersuper oli, vesi oli isegi soojem, seega seal hulpida, milline õnn! Noh, ja seega me otsustasimegi Marianaga, et teeme selle ära, kasutame head ilma, alustasime surfitundidega. juhuuuuu:D Seega, 6 tundi saame, eile oli esimene. Ja noo, ma mõnusalt valutan oma käelihaseid praegu:D ja selja-, ja natuke ka jala-...
AGA NIII LAHE ON NOOOH!:D

3 comentarios: