jueves, marzo 11

12.juuli 00.20 Tallinna Lennujaam.

Nii, teate ma ikka peaks ka oma kooli-postituse ära tegema!:D Esmaspäeval läksime siis kooli, tehti umbes veerandtunnine sissejuhatus, enam-vähem, kuidas toimima hakkab ja klassidesse, tunnid:D Norm, eks! No ega loomulikult tunnis nii õppimist ei sisaldanud, aga siiski. Igas tunnis tutvustamine ja õpetajate ja ainega tutvumine...
kusjuures hästi kihvt on vaadata, esimestel päevadel ikka kõigil "koolivorm", mis meil on teksad/hall seelik ning valge kraega pluus, suvaline. eks noh, varsti pole enam kellelgi neid seljas näha:D
Klassiga on siis nüüd nii, et ma olen nn 11ndas(kusjuures eile mõtlesin sellele ja teate, nad on kõik lihtsalt nii väiksed! 16-aastased küll, aga tõesti tüdrukud on nii lühikesed, see on ikka masendav, kuidas rahvas on väike mul siinpool:D). Panin end reaalklassi kirja, see aasta aga on nii, et üks klass on reaal- ja loodusklassi segu. Reaalikaid on seal umbes 9. Ja siis ongi nii, et kõik põhiained on koos, erinevateks aineteks ongi vaid neil bioloogia ja meil matemaatika b.
Niisiis, praegu siiamaani on hästi palju segadust olnud iga päev, õpetajad ei tea, kuhu klassi minna, meie ei tea, mis tund tuleb ja tunniplaan muutub pidevalt:D Meil on veel eriti keeruline, sest lisaks mate ja bio jagunemisele on ka füsa, keemia praktikad, kus tehakse klass pooleks, aga seega suvaliselt ja reaal ja loodus segamini. Ning lisaks sellele on veel loodusklassil bio praktika, kus neid tehakse pooleks, ehk siis maailmas on palju segadust!
Ja teate mis on selle põhipõhjus!? Nimelt see, et siin õpetajad töötavad kahes/kolmes koolis, kusjuures nt. Carmelos ja Palmiras, mis on siit 20km kaugusel, seega nad võtavad kõigepealt kõikjalt maksimum arv tunde ja siis kui tunniplaanid tulevad, hakkavad bussiaegade ja endale sobivusega mängima ning ütlevad tunde ära nii, kuidas endale sobib! Hah, see on täiesti ebanormaalne! Ning lisaks veel õpetajad, kes tulevad "maalt" bussiga, seega ka neil peab arvestama busside sõidugraafiku sobivust! Täiesti absurd.
Ja seega me siis saime eile tunniplaani, ma tõesti loodan, et see muutub veel:D Kõik tuttavad õpetajad, emmega eesotsas, kas te ei arva, et see on aboluutselt kõige absurdsem ja ebanormaalsem tunniplaan üldse!? siit ta tuleb:
Esmaspäev 13.15- 18.10
  • Keemia praktika
  • Füüsika praktika
  • Füüsika
  • Füüsika
  • Matemaatika B
  • Matemaatika B

Ehk siis on küll vaid 6 tundi, aga KÕIK on reaal, okei, mulle sobib:D

Teisipäev 13.15-18.55

  • Kirjandus
  • Kirjandus
  • Inglise keel
  • Inglise keel
  • Matemaatika 2
  • VABA TUND
  • Füüsika

ehk siis vaba tund ja päev algab maru venivalt...

Kolmapäev 13.15-17.15

  • Kirjandus
  • Filosoofia
  • Filosoofia
  • Matemaatika
  • Matemaatika
  • Kirjandus

Ehk siis olgugi 5 tundi ja kaks matat, aga ikkagi filosoofiad ja kirjandused on kaaaa!

nüüd tuleb neljapäev, mul lemmik!

Neljapäev 12.25-19.45!!

  • Com. Visual ehk nö. kunst
  • Com. Visual
  • Com. Visual
  • Keemia
  • Keemia
  • Matemaatika 2
  • Matemaatika 2
  • Filosoofia
  • Filosoofia

Olgugi, et teile tunduvad 9 tundi absoluutselt normaalsed, on see siin täiesti üle mõistuse tapmine! Ja ma jõuan kell 8 koju! appiii

Reede 13.15-17.15

  • Matemaatika
  • Matemaatika
  • Matemaatika
  • Keemia
  • Inglise keel

Jep, saame ruttu vabaks ja 5 tundi, aga 3 matat ja siis veel keemia ka otsa, reedene päev, no eiei!

Vot sellised saavad mu kallid nädalakesed olema! Hommikuti üritan teha sporti, kuid teate see on ka siin linnakeses meil absoluutselt arusaamatu. Nagu tõepoolest, kõik on teisipäevita ja neljapäeviti!

Pilates- teisipev ja neljapäev(mina lähen teisipäeval, sest see on hommikune, neljapäeval sel ajal koolis)

Hommikune aeroobika- teisipäev ja neljapäev (teisip. juba pilates on, seega jääb neljapäev)

Ning kõik muu on õhtuti! Üks selline trenn, kus tehakse kõik, kuhu me Marianaga mõtlesime minna-aga nüüd on kahtlane- on näiteks ülla-ülla teisipäeviti ja neljapäeviti! (et ma teisipäeval hommikul pilateses ja neljapäeval lõpetan kooli öösel, siis jääb ära mulle tundub)

Võrkpall on hmm, teisipäeviti ja neljapäeviti!!! Ja siis veel reedel ja laupäeval on ka midagi, aga kõigele lisaks on see kellaaeg 20.30- 22.00 nii, jou öösel end trenni vedada, väga nagu ei kisu, pealekauba reede ja laupäeva õhtud on need vabamad, kus saaks sõpradega kokku, balneariosse minna vms...

Seega see kõik on siin üle mõistuse minu meelest!!! Niikaua kui veel ilm lubab tuleb rattaringidele jääda... Aga kuidas ma igatsen oma ratast ja Eesti teid(ma ausalt enam kunagi ei vingu, kui halva kattega nad on!!!)

Nonii, ja ma arvan, et põhiline, mis ma tahtsin sai ära! Lähen otsin midagi targemat tegevust, siiski enne tänast tapvat päevaaaa! Pealekauba tuleb lõunat süüa 11.30 ja noo, ma ärkasin 6.30, et hommikut süüa:D

kallid paid ja palju tervitusi!

3 comentarios:

  1. Ja ma veel arvasin, et Treffneris on palju matemaatikat:D Mul on keskmislt 7 matemaatikat nädalas, aga sul veel rohkem:)
    Ole tubli;)
    Tuuli

    ResponderBorrar
  2. Terv!

    Kuid mina arvasin, et Sa juba väheke harjunud sellega, et elad Uruguay Idavabariigis, mitte ei võta kõike (Sa kndlasti ei mäletagi enam, kuidas)nii, nagu meil Eestis on!
    Aga Sul on ju sinu saba Sinuga kaasas!:)

    Kalliii!

    ResponderBorrar
  3. Ojaa, mul on mu Saba minuga kaasas! Ja selle tõttu tuleb öelda, et tunniplaanis puuduvad 3 tundi, sest need unustati lihtsalt ära:D
    Ning tõesti, neid matemaatikaid on omajagu, Tuuli!;)

    Kallid teile mõlemale!

    ResponderBorrar