viernes, marzo 12

Taavi!

Taaafkaaaa, Palju Õnne Sünnipäevaaaaks! check thiiiss!! Jou, sa meeldid mulle! Üks suuuuur kalli ka!

Ja noh teised ka- Tiina, Maret, Karet, Steneli(ma ei tea, kas sa olid siis) ja siis Vaska ja Ott ja keskõikveel, kes mu blogi ei loe...(tegelikult ma ei tea, kas Taavigi loeb:D)te olete asjaga kursis:D
Teie masendavatesse päevadesse natuke päikest!;)

Ja muide, üks minu uudis ka, eile avastati, et mul on tunniplaanist 3 tundi puudu, üks aine unustati lihtsalt sinna lisada!:D haha.

Ja Tšiili jälle värises. Pepe Mujica-meie uus president, oli seal nende uut presidenti ametisse panemas, olgu õnnitlemas, ja andis intervjuu ning ütles, et ta tahab tagasi Uruguaysse tulla, et ta tundis end päris ebakindlalt ja halvasti...

Hah noh.

2 comentarios:

  1. Tsauu!

    Ikka loen su blogi, üritan koguaeg! :D

    Suured tänud ka ;)

    ResponderBorrar
  2. aah, okei:D ega ta kohustuslik pole, ma lihtsalt mõtlesin, kas sa mu siinsed tervitused saad kätte:D
    ja pole tänu väärt, sõbre!

    ResponderBorrar