miércoles, octubre 14

eile õhtul enne tudu!

Käisin koolis. Jep, juba lahe- puudus kahe esimese ajaloo õpetaja, seega passisime tühja. Siis oli füüsika, tund toimus maru aeglasel tempol, tuli bioloogia- 10 vaatasid oma KT üle ja pidime minema mingile esitlusele. Ehk siis 3h esitlust teemal Liiklusõnnetused ja tervis. Vaatsime päris tõsiseid videosid, kuulsime veel tõsisemaid fakte ning tegime grupitööd. Sellest hoolimata, et nad said aru asja tõsidusest, ega kiivrit ei hakata ju ikka kandma… Ning viimaks oli üks matemaatika. Klassis on üks õpilane, kes asjast aru saab(ja mina joujou!), teistele ei aita ka pikk ja põhjalik seletamine. Emme-Memmi, teemaks on siinuse ja koosinuse teoreem.
Olin siiski õnnelik koju tulles, sõime täidetud pannkooke ning läksin võrku. Jee, nautisin jälle täiega ja mõnus oli! Edasi hispaania keelde, kus samuti oli seekord päris okei. Õhtul tegime emaga empanadasid ja raamat oli ka sõber kallis!;)
Pole ammu punktidena midagi pannud:
Esiteks, mul on suveni jäänud vist 4 nädalat! 13-18 november toimub yfu laagrike La Palomas, rannakuurort. Käime mööda maakonda ringi ja lebotame niisama, üliimõnus! Peale selle oli vanematel plaan minna ühtede argentiinlastega, kellega couchi kaudu tutvusime, matkama Uruguay küngastele, see oleks üliülimõnus! Ah ja siis sel nädalavahetusel tuleb üks prantslane või belglane couch surfinguga, järgmisel nädalal paarike Uus-Meremaalt. Kuid mis eriti lahe, novembris ilmselt jaapanlased;)
Ja üldse, kuna mul praegu on kool rohkem igavlemise paik ning sundärkamine, siis vanemad on ka üsna vabameelsed selles suhtes. Mitte et ma koolis ei käiks, vaid mainisin kunagi isale, et suvel võiks Anuga ka midagi teha, tema siia ja mina sinna… Siis ta oli kohe, ojaa, muidugi tulgu siia, aga sina sinna suvel küll ei lähe, liiga kuum( Anu on põhjapool, ekvaatorile lähemal, sisemaal). Ükspäev siis küsis, et kas ma rääkisin Anuga, ma vastasin, et jaa, ta tahaks ka tulla… Isa oli, aa, no lasku käia! Umbes et istugu homme bussi ja tulgu:) Mul oli, et oot, ma mõtlesin, et suvel ikka, siis tema, et einoh, vahet pole ju:D
Ma tulen koju ja hakkan koti raskuse üle kurtma. Sest noo, praegu 4ndas pole meil igatahes mitte ühte õpikut ka! Õpetajad jätavad raamatukokku lehed, mida kopida 1 peeso eest… Kas ma juba olen seda maininud!?
Haah, ja koomika on selles, et ma olen juba harjunud hilinema. See, et ma võrkpalli jõuan 10 min hiljem on normaalne, sest ega see veel selleks ajaks alanud pole, aga täna mõtlesin, et ei, hispaania keelde täna EI hiline, aega oli piisavalt ja ülearugi(sai kuivatatud õunu suhu pista)… Aga noh, milline oli lõpptulemus- ma avastasin end ikka kella laskmas 4 min tähtajast hiljem…
Ja mida ma juba ammu mõelnud olen… Kui meil Eestis linn näeb välja umbes selline, et kesklinn on loomulikult üks kallimaid linnaosi, siis teda ümbritsevad erinevad linnaosa, kuid kõige-kõige äärelinnad on siiski taas asustatud veidi jõukama rahva poolt, eramajad, aiad jne. Siin aga kesklinn rikas, siis ümbritsevad erinevatel tasemetel linnaosad, kuid linnaäär on ikkagi vaesema klassi poolt asustatud… Kas meie laieneme laiali, nemad siin kesklinnas kõrgusse või milles asi!? Siinkohal ootaks küll seletusi teilt geograafia-/vms tarkadelt!
Ükspäev oli Juanse sünnipäev. Käisime tema juures, viisime kingitused. Ta elab vähem jõukamalt, maja pole päris plekk+ riie, natuke ikka betooni ka ning telekas- midagi ülivajalikku!? Kuid samas… 15 aasta sünnipäev, olgugi, et poisslaps, kingiks sai elektrikitarri koos võimendiga, digika ja riideid vanematelt, Mariana sõpradega kinkis telefoni. Isa tal muidugi mängib saksofoni ning kitarri ka, vähemalt mõistab lapse huvi, aga see tundus siiski kuidagi vastandlik minu jaoks- elamine ning kingitused…
Ning ma pean minema endale kingi ja kleiti otsima Johana sünnipäevaks! 7.november. Järgmine neljapäev ehk saan Marianaga Montevideosse kaasa, shoppingutuur!

Aga nüüd tuleb tudu jälle, homme 3 KUNSTI, ohsedaigavlemist! Peaksõpetajaga diili tegema, et ma joonistuskunsti asemel teen fotokunsti…
Kuid õnneks pole palju jäänud ning ema ütles, et on suur sajutõenäosus, kõlab kojujäämise moodi:D

Love you guys!

No hay comentarios.:

Publicar un comentario