jueves, octubre 15

Just made Tiina's day today! Y estoy taaan lejos!;)

Kaotus. Kaotus. Kaotus.!!!!! Nii kohutav kui see ka pole, kaotasime 0:1 Argentiinale! Ehhki Uruguay mängis paremini, võimalusi ja ohtlikke olukordi oli rohkem, suutia Argentiina ikka ära susata valel ajal!
Aga tegelikult oli üks mõnus õhtu! Sõime palju magusat, koogikesi, jah oma peres ei sööks me iial nii palju korraga! Aga ma lubasin endale:D Lobisesime, vaatasime jalkat, hästi-hästi hubane oli, positiivne energia!
Ning eilse päeva saavutus ka… Kuna isa oli tööl ja Mariana inglise keeles, pidin ma üksi minema Martiniga jooksma. Ei pidanud, aga läksin… Ja ma sain oma hirmust lahti:) Jooksime 4km, peaaegu kogu aja lobisesime. Temast oli mul raske aru saada, räägib vaikselt ja enda ette, aga ma SAIN ARUU!!! Niiet olen vägaväga rahul. Isale saatsin kohe sõnumi pärast, et käisin, jooksime palju ja sain hakkama! Ta vastus oli hästi armas:) Õnnitles mind ning ütles, et on väga uhke mu üle:) Täna ka mainis, et kui ma La Palomasse lähen, kuidas nad mind siis igatsema jäävad!
Aga jooksu juurde tagasi, isa plaanib Martiniga minna 19.dets Montevideosse maratonile, ma sätin end ka kaasa!
Kuid Memmilt sain ükspäev anekdoodi, mis meie meelest oli päris tabav. Tema aga luges mulle selle ette, et minu arvamust teada, kas ikka on nõnna. Ja ma siis mainin siinkohal ära, et olen kõige alljärgnevaga nõus peale Lõuna-Ameerika! Lugege, see on hea!

Austraallased korraldasid ülemaailmse küsitluse: "Palun öelge omaarvamus toidupuuduse kohta muus maailmas."Küsitlus läks täielikult vett vedama.Põhjused: Lõuna-Ameerikas ei teatud, mis on "palun."Aasias ei teatud, mis on "oma arvamus."Aafrikas ei teatud, mis on "toit."Euroopas ei teatud, mis on "puudus."Põhja-Ameerikas ei teatud, mis on "muu maailm."

Natuke mõtlemisainet, kuidas meil see maailm siin üles on sätitud, üles on arenenud õigemini...

Kuid kallid-paid kõigile, ja mina jään ellu, sest minu omad siin on kõik "palun"!:) Seega keegi ei sunni mind midagi tegema, olen mina ise!

4 comentarios: