sábado, octubre 3

Ma olin ka pakihulluses:D

JOU! Tänane päev oli kohutav ja lahe. Ehk algus oli õudne... Kaks inglise keelt, no mina enam ei lähe sinna, ausalt, see ON absurdne! Siis ajalugu, jou lugesin Florecia(üks enimsuheldav klassiõde) kirjandusse koostatud jutukest. Siis bioloogi, kontrolltöö. Õpetaja ütles, et kui tahad, mine! Ja ma läksin:D Mitte küll raamatukokku nagu lubasin, vaid õue, SEST meil oli ilus ilm täna:) Ma ise ka ei usu! Tuulevaikne, pilvitu, soojapoolne. Opladii, aga hommik! Te ei kujuta ette KUI külm oli rattaga kooli sõita, sest hommik oli konkreetselt udune ja külm. Nagu meie novembrikuu hommikud, karge, udune ja lõikava külmaga- rattasõit on üsna vastunäidustatud... aga näe, mis ilma tõi!:) Seega ma nautisin veits ilma, järgmine tund oli filosoofia. Me ei teinud midagi. Mitte midagi, sest nad käisid ja küsisid järjest õpetajalt oma mingi projekti kohta ja noo, Mari igavles, TAAS. Siis tuli üks ja ainus põnevam tund, ehk kirjandus, esitlesime oma debati, sain hakkama kah. Küsimusi tekkis palju, aktsent oli kohutav, aga üldjuhul vist jäädi rahule, et ma olin selle ise teinud:) ning teine kirjandus igavledes. Oh seda rõõmsat koolipäeva!
Aga siis tulin koju ja sain süüa. Paar päeva tagasi ema rääkis, kuidas praegu on värskete herneste aeg, no ma siis rääkisin, kuidas ma hullun ja olen raudselt kohal(eestimaal olles) kui Memmil herned valmivad... Ning täna siis oli söök hernestega. Aga nii, et herned kergelt keedetud, siis panni koos tilga vee ja õliga ning muna ja siis sõime nagu praemuna hernestega vms. Riisi kõrvale, hea oli. Ema küsis, et noo, tuleb nüüd vanaema meelde, eks!? Ja siis ma jutustasin, et jaaa, ehkki me Eestis sööme herneid rohkem värskelt. Sellele järgnes imestus, vanemad polnud kunagi kuulnud, et herneid ka värskelt süüakse. Jajaaa, mina, et ikka otse peenrast ja oi kui maitsev! Oi kuiiii paljust nad ilma on jäänud!:D
Okei, tuli Mariana, istusime köögis, helises uksekell, Mariana läks avama, kuulsin oma nime, mõtlesin, et mõni klassiõde äkki vms. Aga ei, pakkkkpakkkpakkk mu Eesti esimene pakk jõudis kohale:D Oh seda õnne ja rõõmu!
Niisiis, avasin...Tataratattaataaatataaa! Ja mulle vaatasid odratangud vastu:D Ning emme-issi vast teavad, et nad ei pannud neid pealmiseks:D Ehk siis tangude pärast ma pakki tahtsin ja näädsa nüüd, nende kotike oli lõhkenud ja kogu pakk tangu täis... Aga pole hullu, õnneks oli kõik kilekoti sees(Timberlandi) ja kadu oli väga väike:) Aga šokolaadi peale ahhetasid kõik, halvaa-õnn oli ainult minul, pralineed ROHELISEEEED jeee:D Kõrvarõngad, memmi kommid, kaart, fotokapaber(mida ma alguses ikka lootsin, et ehk emme-issi kirjutasid mulle ka midagi, aga oh ei, tühipaljas lootus ainult! Ning jalaaaanõuuud, juhhei! Ning siis veel mingi pakike, ma algul ei saanud aru, aga siis Kuivatatuud õunaaad!!:)) [Te võite ainult aimata, et kogu perele maitses, ei, kõik juba jumaldavad!] Ja nõnna ta saigi läbi, mu pakiõnn. 09.09.09-02.10.09 23 päeva emme arvutuste järgi.
Edasi viis päev võrku, kus mul välja ei tulnud midagi seekord, aga see-eesti huumorit jagus ja nalja sai palju, järjest enam sulandun ja minuga suheldaks aina rohkem, lõbus oli!
Koju, väsinuna, viitsin aega igasugu erinevat moodi ja läksin tantsu. Oli täitsa okei, aga lihaseeed need mu lihased! Ah ja nüüd saan hakata neljapäeviti 20-22 salsat ka käia tantsimaaas(Carmelos);)) Eks ma lähe vaata üle, mis teema on!
Õhtul kodo jälgisin õe riietumist, valmistumist, lugesin raamatut ja lootsin midagi head süüa saada(mariana on see, kellele palju ei maitse, et ehk midagi uut ja huvitavat), aga daaaamnn pizza. Õnneks polnud hullu väga, olgugi et ainult põhi, salsakaste ja mozarella. MIKS nad kana või hakklina või ananassi või midagi head juurde ei pane!?!?
Aga uni tuleb külla ja paksuks läeb pea...

Buenas noches!
Ma õpetan neile juba päris mitmendat päeva "head ööd", aga see on liiga raske:D vanaema-vanaisa on igatahes oluliselt kergem ja ema ütleb peaaegu aktsendita!

musimusi!

1 comentario:

  1. seda et, kui Sa kunagi tagasi tuled, siis vaataks veits eesti keelt, enne kui Sind AB kursusele saadetakse koolis.
    (Olgu, asi nii hull pole, aga nende kahe blogi peale kokku oli vahepeal ikka mök-mök)
    Ja üldse, miks ma midagi ei teadnud, et Sulle pakk saadetakse!?
    Aga muidu, jou, ning emban!

    ResponderBorrar