domingo, septiembre 6

Käbedalt.

Teate, ma küll plaanisin järgmist postitust pärast nädalavahetust, aga et mul on siin praegu hetk aega enne kui meid Barney ema peale võtab, et Johana juurde minna. Sest meil tuleb seal mingi olemine. Mai tea, sööme, räägime (aeglaselt:D) ja mängime kitarri, sain ma vastuseks kui küsisin, mis üritus see niisugune on...
Ja pealegi, ma tean, et mõnus ja soojemapoolne ilm oli täna, siis siin toas mu kätud ikka on kergelt külmad, seega tõesti andke andeks kõigi nende trükivigade pärast!
Nii, eile tuli siis Mariana madrina, ehk ala ristiema meile külla. Vanemad nimelt nädalavahetuseks Buenos Airesesse- isal seal 30km jooks ja muidu niisama:) Õhtul vestlesime ja sõime pizzat. Mai tea, minu meelest see pizza on siin kõige kehvem söök, mis ma saanud olen, aga madrina jaoks oli ikka queee ricoo!!(kui maitsev!)
Enne juba räägiti mulle, kuidas Tere(jah, nii teda kutsutakse) on väga hoolitsev ja pidavalt küsib, kas sa ikka tahad midagi jne, aga samas neile väga kallis. Nimelt oli palju aidanud vanemaid, kui nad Montevideosse ülikooli läksid. Ühesõnaga, nagu vanaema:)
No ja nii ongi, et ta räägib midagi ja pikalt ja pärast Mariana teeb nägusid mulle, et jah, näed, selline ta on. Aga ei, tore on. Kuna ma kõigest ei saa aru, mis ta räägib, siis mai tea, kas see on niisama iba või midagi tarka. Seega mulle seletab väga värvikalt ja põhjalikult kui vaja... Praegu enam tööl ei käi, hoiab mingeid väikseid lapsi. Ei, tore!!!
Tänane hommik oli hiliseima ärkamisega, mis siin olnud! Kell 11 ajasime end voodist välja.(Ei saa möönmata jätta, et unenägudel ei paista lõppu olevat), sõime kergelt, ma lugesin ja skype'isin. Siis sõime lõunat:D Ja läksime jalutama. Jalutasime linnas, me Marianaga käisime kanuuga jõel, mõnus oli, vaba ja vahva. Jutlesime niisama, ostsime lilli.
Hah. Iroonia. Lillepoes valikut oli, aga tõesti, no mitteüks lill ei kannatanud vaadata! Kõik olid omadega täitsa läbi! Seda enam ma imestan, kust nad said need kollased krüsanteemis mu tulekuks, mis me täna ära viskasime, ehk siis nad püsisid peaaegu 3 nädalat...
Kõndisime veel ja veel ja siis sattusime kokku Leoni hostõe ja ta sõbrantsidega, me õega jäime nendega. Noh, oli selline nagu ta oli. Täpselt, ma sain aru millest nad rääksid. Aga see ei ütle mulle midagi. Keeegitest inimestest, niisama loba. Seega mul oli üsna igav:D Okei, nad siiski rääksid minuga ka jne, ma tegin neile selgeks, et Eestis ei ole ma midagi blond. On palju blondimaid, et mu silmad pole haruldus jne. See on täiesti utoopia, kuidas nad mu väljanägemisest nii vaimustuses on. Mina küll ei tahaks endale pruune silmi ja musti juukseid. Mitte et see kole oleks või midagi, ikka väga kena on kohati, aga sündisin Eestis ja sellisena!
Niisiis kodu tagasi, siin lugesin veel. Muide, mulle täiega meeldib, loen mingit nunnut lasteraamatut, päevikuvormis, jubelahe:D

Aga mida mainida.
  • siin on rattad kõik värvilised. Nagu kogu ratas on kollane või roheline või sinine vms. Muidu polekski nii teistsugune, aga koos porilaudadega, niiet nii nunnu on vaadata:)
  • ja ma tunnen end räme hästi siin praegu. Ja eile taipasin, et kurat, aga iseenesest ega mul ju sõpru polegi. Mul on pere lihtsalt nii super. Aga ei, ma lähen kooli ja siis saan endale ehk sõbrad ka, kellega rohkem läbi hakkan käima:D Isa ütles ka jube, et isegi kui su tervis kavatseb esmaspäeval veell nohune olla, ma lükkan su kooli... Naljatledes muidugi:D
  • Õunu peab koorima, keeleõpetaja ütles, et oleks parem kui tomateid ka. Haaa, ma tahaan koorega õuna süüa! Ja neid teie ploome:)
  • Jah, eesti keel vast polegi väga hull. Aga ausalt, keelt vahetada on maru maru raske. Ükspäev mõtlesin pikalt, kuidas on "mu nimi on " vene keeles... Ning isegi inglise keelega on raske... Õnneks ma suhtlengi ainult hispaaniat!
  • ja pesu pestakse mul siin iga päev, seega mai tea, miks ma nii palju riideid kaasa võtsin:D Ses mõttes, et ma tegelikult ei võtnudki midagi!!!
  • ja muide, Mariana tõi mulle selle mata töö koju, ma sain 11ne (1-12 on punktisüsteem) Puudus mingi selgitus kuskil:D
  • Esmaspäeval lähen koos isaga kahe nögemise kaotanud inimesega jalutama vist, teraapia. Räägin pikemalt millalgi, aga kihvt, et saan sellist teistsugust kogemust!
  • ning isegi madrida eile rääkides andis oma jutule värvi tehes vahepeal õnts-õnts!;))

musid!

2 comentarios:

  1. haha,meil küll 1-7. veab teil,palju ägedam:D:D::DD ja kuule,mul ka keelega SELLISED RASKSUED. eriti vene keelega. vahepeal kõnni ringi,üritan öelda vene keeles asju mida näen,auto,aken,käsi. niiiii raske on. ma ei julge Vabi klassi üdlse minna. ma lasen emal järgmise pakina vene keele õpiku saata või midagi.
    sest ..aaaah. espańol es mas bueno actualemente y yo quiero hablo solo en espańol:)

    ResponderBorrar
  2. si, me gusta espanol tambien, pero... creo que es MUYMUY dificil cuando volvemos a Estonia...todo, la escuela, deberes.

    ResponderBorrar