miércoles, septiembre 2

Lisa! täiendatud!

Ma mainin ära, et uues koolis on järgmisel nädalal mingi üritus, kus kõik õpilased, kes sealt on käinud/elanud mõnes muus riigis, peavad selle kohta mingi esitluse tegema kogu koolile. Ehk siis sealt on kaks tükki käinud Ameerikas, üks Hollandis ning mina, Luisa ning Leon. Seega ma nüüd teen siin vaikselt esitlust! Tegelikult mulle hullult meeldib, saab teha midagi jne, esmalt näitan perele, nad aitavad, parandavad, siis saan ehk seal seltskonna ees ka hakkama!;)
Nädalavahetusel lähevad vanemad Buenos Airesesse, me jääme koju koos Mariana madrinaga, ehk siis a'la ristiemaga. Ta olevat mingi üle 60, ja väga selline vanaemalik, pidevalt küsib kuidas ikka läheb, vajad sa midagi jne. Aga me ju elame selle üle:)
Mul oli veel sada asja, mida mainida tahtsin, aga päris mäletan:D Eilne hispaania keel oli ka juba veidi parem. Ses mõttes, et meie õpetaja on töötanud väikeste lastega, et diktsiooni harjutada, mitte noorikute vehtusõpilastega, et keelt ÕPPIDA. Seeda muidu olid mingid luuletused, aga me ütlesime, et teeks rohkem juttu ja arutlust, et suhtlust õppida, lihvida aegu, sõnavara täiendada jne. Igapäevast, ühesõnaga!
Ja siin on mingi külm ikka veel:D
Ja nad kuulavad netist raadiosaateid. Poliitikas. Presidenti ju valitakse oktoobris. Siis ongi igal pool ainult üks valimiste-teema. Ja õde teab nii palju kõigest. Ma vaatan ja imestan, alati kui pere midagi hakakb mulle rääkima, ükskõik- tööstusest, haridusest, palkadest, poliitikast, majandusest, millest iganes, õde ALATI räägib ka! Ma tunnistan, ma ei oskaks midagi rääkida sellest kodus, kui mul oleks vahetusõpilane. Ja see on masendav. Ma elan mingis teistsuguses maailmas. Maailmast ei tea midagi, inimestest võin rääkida. suhted, mõtted, psüühika:D(jou, Tiina!)
Aga neil on nüüd teises toas proov, ma lähen tšillin ka seal:D
Besos!
***
Vähe sellest, et mu tulekust on alles õhupallid, on lilled ka ikka veel vaasis! Ja okei, nüüd juba veidikese näevad nõrgad välja, aga siiamaani olid küll väga värsked kollased krüsanteemid! Uskumatu. Kliima mõjutab? Halloo, kaks ja pool nädalat! See tulen ikka sellest, kui kinkida südamega:))
Ning ma tahaaaaan süüa tehaaa! Ja varsti hakkan tegema! Ausalt ka. Ma pole isegi kama välja võtnud kohvrist. Pean minema uurima, kas miskit keefiri taolist on. Selliseid häid magusaid jogurteid on küll, muidu maitseta, aga see pole ikka päris see. Mõrkust, keefiri mõrkust on vaja. Issand, mõrkust?mõrkjust?mõrksust??? TIINA! Kus sa oled!?
Ja teate, mul on siin see teekann, mis vee keema minnes vilistama hakkab:) Minu meelest nii lustakas! Ja point veel, et mitte elektri ju, vaid paned vee, gaasipliidile ja siis kui keeb hakkab vilistama, nii lustakas! Karet!
Ning eile nägin, kuidas politsei tegi trahvi Leoni vennale, kes parkis oma moto valele poole teed:D Haha, irooniline ikka. Liikluskorraldust nagu polegi, aga trahvitakse selle eest, et moto pargiti valele poole teed... Aga see on lahe, nii teine kultuur, nii teine arusaam.
Eile rääksin isaga ka sellest, et kui peab tegema, kuid saab kõrvale hiilida, siis nii ka tehakse. Tehakse miinimum. Ei, miinimumist miinimum!:)

No hay comentarios.:

Publicar un comentario