lunes, septiembre 7

Koooooool.

Nonii, ma võin ka nüüd öelda, et mul oli esimene päev koolis, mida ma nautisin:D Kogu päeva! Impossiiiible!
Eile õhtul tulid siis vanemad tagasi, selline hea kodune tunne oli nüüd küll juba. Pere jõudis koju. Põnevus ja melu, et kuidas läks, mis tegite jne. Niimõnus minu meelest! Isa siis oli oma 30km läbinud ajaga 2h 8min 25sek +korrigeerimine. Seega noo, ta mingi jookseb:D Ja täna muidugi valutab jalgu, on kange jne. Ja loomulikult tõid nad kingitusi. Me saime Marianaga mõlemad ühe särgi, mina valge(isegi nemad teavad, mida ma eelistan, ehkki käin siin jumala mustas ringi) ning tema musta. Siis veel küünelakke kaks ja Diori lõhnaõlikomlepkti kahepeale, nagu misasjaaa. Milleks ometi?:D Ja magama saime eileeeee:)) Sääremarjad mingid surnd!
Täna kooli. Hommikult sadas ladistad, fuhh-pähh-vähh! Seega autoga. Jõudsin kooli, Lara- üks sõbrants, kes mul seal nüüd on, elab siinsamas põhimõtteliselt, ütles, et meid on 4 klassis, sest sajab. :D Sain Ladinat tunda. Aga ei, esimeses tunnis olid küll teised neljandikud ka, aga edasi juba küll oli meid ikka 12 lõpuks. Seega noh, selline muhe oli!
Filosoofias õpetaja rääkis aeglaselt. Ma sain isegi aru, mis teemaks oli, kuidas asju põhjendati jne. Noh, peaks netist veits juurde lugema... Siis kaks matat. Ooooo, õpetaja aitas ja seletas mulle. Jaa, sain aru küll. Veits peaks sõnavaraga veel tutvuma, seda arendama. Võinoh natuke rohkem kui veits siiski.
Kirjanduses võtsid nad mingit kohalikku, ei saanud aru ja lugesin oma raamatut. Ning viimaks inglise keeles oli ka vestlus minuga, mul oli raske:D Kaks keelt ikkagi... Aga ei, muhemuhe!
Koju jalutasin sõpudega, einoo, väga muhedalt möödub kõik mul siin:)

Keele asja pean ka seleks rääkima. Ei ole midagi, et see on mul selge. Jaa, loomulikult olen arenenud ja tegelikult nad kiidavad, et räägin hästi arvestades, et eestis õppisin aasta, täna see uruguaylasest hollandis käinu ütles ka, et ta enne kolme kuud ei rääkinud midagi. Vot ja peres saan hakkama ja loen raamatuid lastekaid, aga ei, ma ei SUHTLE VABALT! Ma ei saa öelda, et ma inglise keeles ka vabalt suhtlen. Aga ma elan siin ja saan rääkima!

Teie nautige... ... sügist ja neid meeletuid koduseid ülesandeid!

Tšutšufrei!!:)

No hay comentarios.:

Publicar un comentario