sábado, septiembre 12

Nüüd on küll juba täielikult mitte-midagi-kirjutada. Jah, loomulikult oleks hästi palju kirjutada, aga...
Neljapäeval siis hommikupoole oli klassi kokkusaamine, kohale tuli 5 inimest. See on huumor, mulle meeldib:D Ostsime riide TAI jaoks, et pükse teha. Siirdusin koju ning pärast hispaania keelde. Seejärel kooli avamisele, ametlikule. Living statued igalpool-kuldsed ja valged, raamatutega, elagu haridus! Kaunistatud, korda tehtud. Kohal oli igasugust tähtsat rahvast- asepresident ja Colonia pirkonna olulised näod ja palju muud. Peeti oma 6 kõnet, lasti hümni. Ma loomulikult ei mõikanud, seega uurisin niisama ringi ja mõtlesin omi mõtteid. Ilutulestik oli ka. Kooli katuselt. Aga see oli veidi läbikukkumine, sest absoluutselt kogu sodi, mis eraldus, tuli rahvasse. Ja seda sodi oli palju, sädemeid ja pabereid! Iseenesest, tulestik oli pikk.
Siis tähtsad onul-tädid läksid maja vaatama, aa, lint lõigati ka ikka läbi:) ning õpilased saal, anti torti, jooki, tulid bändid. Kuna mulle muusika ei istunud, midagi ei toimunud, igavlesin. Koju, sööma, magama.
Reedel aga kooli ka mitte. Siin neil nimelt kombeks teha sandwichi, ehk siis kui on üks vaba päev, ei minda teisel päeval ka kooli, nonoh. Niiet ma hommiku veetsin kodus, tegin kunsti- kui õppeainet, kui fotograafiat ning läksin võrku. Jess, mul tuleb vaikselt juba hüppamine välja;) Ei, ilgelt hästi läks ja rahul olen. Koju, pesu ja Lara juurde. Tegime tulnukakostüümi jaoks pea. Ehk suur õhupall ja seda katma ajalehetükid-jahu+vee seguga, niiet mätserdasime mõnuga. Noo, mul loomulikult läks kaks korda õhupall katki, tuli uus võtta ning ma ei jõudnud ühe kihiga lõpule ka, sest oh-seda-kiiret-päeva, tantsuaeg!
Jõudsin õnneks esimesteks lpuusanõksudeks kohale. Oli mõnus, jälle. Sai liigutada end latiino rütmides ning tunda elust rõõmu. Tantsusaal on teisel korrusel, kust avaneb vaade ka meeletult ilus! Niiet sel kellaajal on täpselt palmid loojuva päikse taustal.
No ja täna olen õppinud ja õppinud seda keelekest, millalgi peaks kellegagi jalutama minema või kellegi juurde kokkusaamisele või-mida-iganes:D Ja õhtul on siin Montevideo tiimid korvpalli mängimas, lähen tšekkan siinse kossutaseme ka üle ning õhtusöök Eesti moodi! Ma loodan, et mul tuleb hakklihakaste ikka välja ka:D
tšautšau!

No hay comentarios.:

Publicar un comentario