martes, agosto 25

Ja homme kooli taas...

Täna on nii soe! Päike paistab, ja õhk on ka vähemalt 20!
Aga eile käisin siis esimesel öö-15ndal sünnipäeval. Ma imetlen neid. Nad tantsivad! Ja poisid! See on täiesti metsikult lahe, kuidas tuleb mingi suvaline kutt ja liigutab end nii hästi. Kohe ilus on vaadata. Ja ebamugav on koos tantsida, sest tõesti, 90% tantsib oluliselt paremini. See on see, kui oled elanud terve elu muusikaga, lihtsalt liigudki selle sees, selle järgi. Ja vot see on see, mis mulle selle kultuuri juures meeldib! Nad on vabad, emotsionaalsed, liikuvad. Nad väljendavad kõiki oma tundeid kogu kehaga, suhtlevad kehaga, elavad muusikarütmis ja nõksutavad end pidevalt. Ning mitte kellelgi pole kartust end liigutada, kuidas jumal juhatab.
Ühesõnaga läksime kella 11ks, rahvast oli meeletult, mingi 50 kindlasti. Oli saal tantsimiseks ja oldi väljas, aga põhimõtteliselt siis tantsiti kogu aeg ja vahepeal tulid pizzad, siis pandi tuli põlema, võeti tükk ja tants läks edasi. Muusika, discolights, suitssuits ja palju tantsijaid! Kella 3 ajal oli siis sünnipäevalaul ja tort. Ning kell 4 oli lõpp.
Saime pool 5 magama, kell 10 üles. Täna on iseseisvuspäev. Käisime ühel platsil, seal oli kogunenud kõikide koolide esindused, neid oli päris hulga väikse Carmelo kohta. Mingi rahvustants käis, hümn ja muu tähistamine. Siis algas paraad. Läbi linna, hobuste seljas. Ja ma ütlen, neid hobuseid oli palju. Aga õnneks sain teada, et igas linnas ei toimu paraad hobustega, tähistatakse väljakul küll, aga hobusteparaad on Carmelo traditsioon.
Üldse kas ma olen seda juba maininud, et siinsetel tänavatel liigub väga palju hobuseid! Montevideos oli, Carmelos on. Iga päev võid näha vabalt mingit 5 hobust koos kaariku või-mis-iganes-asjaga, millel on kaks ratast…
Ja eile Mariana rääkis vanematele, kuidas see on nii koomiline, et kõik poisid tahavad minuga tutvuda, ja et ta naerab selle üle. JA!!! Hmm, kes on siin linnakeses see, kes on kõige enam hullunud Leonist, sellest saksa poisist?? See on täiesti absurd.:D Asi on selles, et ta on ka blond, selline nagu mina, atleetlik ja suurte silmadega. Aga ma ikkagi ei ütleks, et ta nii ilus on. Euroopa on täis selliseid poisse. Aga noh, see olen mina ka, ma näen ilu kuidagi teistmoodi. Aga ei, tegelikult Leon on täiesti tore poiss, aga eile ta käis sünnipäeval ka, ja Mariana konkreetselt järgnes talle kõikjale, kuhu ta läks. Ja ma väga loodan, et me ei satu enam väga palju kokku, ehkki see on väga ebaloogiline arvestades linna suurust!
Ja mis eile veel oliJ Tipphetk! Kuna tantsimist ei saanud taas minna vaatama, sest see jäi ära suurte pidustuste tõttu, siis olime kodus ja Mariana ja Juanse tegid bändiproovi, isa tagus ka Heinekeni kasti ning kui nad ära tüdinesid oli igav. Siis tõi isa mingid Mariana vanad õpikud välja. Ja me hakkasime koos õppima. Vaatasime pilte ja kirjeldasime neid. Aaah! Mulle nii meeldis! See on täpselt see, et minuga tegeletakse, ma tunnen, et ma arenen ja saan seega rutem hakata rääkima ja suhtlema. Varsti jätkame ehk, ja ma peaks uue raamatu ka ette võtma!

Seniks aga besos,
Mari.

No hay comentarios.:

Publicar un comentario