viernes, agosto 7

Täitsa pekkis kui lahe mul on praegu taaaas!:D Mul on alla nädala minekuni. Alla nädala. Kus on loogika?:D Päevad on kiired...

Aga parasjagu räägin hostõega taas facebooki chatis. Jeerum, ma tunnen järjest enam, et see on ülitšill! Kusjuures, ta on 14 alles, detsembris saab 15. Ja ta teatas mulle, et meil tuleb palju 15-aasta sünnipäevi, ehk siis ullalaaa:D Ladina-Ameerika 15 on midagi enneolematult tähtsat, nagu ma kuulnud olen... Niivõrd tähtis nende jaoks, nüüd saan seda kogeda! Ja siis küsisin, et tal ka ju ning ta ütles, et oh, ei ma ei pea, sest lähen vahetusõpilaseks:D Mul oli, et okei, vahva;D Siis ta teatas, et Saksa või Ungari, et piltide järgi need kohad meeldivad... Eks ma saan nüüd hakata teda Eesti suhtes veenma, või heal juhul mõne muu riigi...:D

Eelneva teksti kirjutasin eile õhtul, aga et kõik jäi poolikuks, ei publish'inud:D Vott, aga jah, mulle nii meeldib! Hästi muhe oli õega rääkida, ta ka loeb päevi mu tulekuni;) Ja veel sain teada, et saan 3 kuud hispaania keele kursusi! Ohjess, saan ja korralikult kaua, ehkki eks ma näe, mis tasemel need kõik on:D

Nüüd kõik nänn peaks küll ostetud olema, jääb üle vaid pakkida. Ja ma saan sellega hakkama. Oma 20kiloga. Ma usun, et saan:D

Besos,
Mari.

No hay comentarios.:

Publicar un comentario