sábado, agosto 22

siin siin siin olen ma!

Mul jäi eelmisest blogist kripeldama see, et ma jätsin õe kuidagi väga halba valgusse. Tegelikult on ta super! Meil on väga tore koos, saab nalja ja igatahes on olnud tema see, kellega ma olen kõige rohkem koos olnud ning kes teab kõige paremini kui palju ja mis sõnadega ma räägin ning oskab juba mulle seletada:D Sest kui me peres räägime, emaga näiteks, siis kui ma midagi aru ei saa, hakkavad nad mulle koos seletama ja enamikel juhtudel saan ma aru õe seletustestJ Ja tõesti, ta pole nii 14 kui 14 meil Eestis tavaliselt tähendab… Ta on väga haritud elulistel teemadel ja jagab matsu. Ajas mu telefonikaardindust, arvutinetindust ja üldse teab palju. Ilmselt ka seetõttu, et neil käib palju Couch Surfing’uga inimesi ja siis arutatakse erinevaid teemasid, niimoodi kõrval kuulates on väga hea end harida! Couch Surfingu kohta lugege netist rohkem, aga ala rahvas rändab ringi mööda maailma ja ööbib peredes.
Aga mul on siin endiselt hea, naudin täiega! Aga kool on kergelt öelda nõme:D Ses mõttes, et külm on, siis istud seal pingis. Pingid on üksikud, tool ja laud koos, ma õnneks istun seina ääres ja üsna taga(minu tagapool ei istu TAVALISELT kedagi) see tähendab, et nad vahetavad kohti kuis tahavad:D ehk siis mulle eeldib, ma pole kuskil klassis sees, kõik ümbritsemas, vaid saan rahulikult istuda küljetsi vastu seina, ehkki see on külm ja nii ei taha kaua olla. Aga Steneli ja Mirjam ka võib-olla, teavad, et mulle meeldib seinaäärne:D On ülevaade kogu klassile korraga. Vot ja igatahes jalad ei mahu laua alla korralikult ära, jalg-üle-põlve’st rääkimata…Mis klassis veel… Käivad ringi seal suvaliselt, tõusevad kunas tahavad ja näiteks panevad oma jope nagisse ukse juurde. Loomulikult on paar tundi, kus kord on väga tõsine, aga muidu on küll väga vaba olek. Samas nad siiski vist õpivad, ehkki noh mata on küll nii, et Phytagorast võtsime, nad lahendavad natuke ülesandeid, ja neid kõige labasemaid, kus on antud kaks kaatetit ja vaja leida hüpotenuus, ja justkui lähevad järgmise teema juurde. Kusjuures iga ülesanne antakse õpetajale kontrollida:D Vähemalt mu Phytagoras on õige! Ja vähemalt saan ma tunnis midagi teha:D Isegi füüsikast ei saanud aru täna. Aga jah, see on füüsika ka! Oskan täiega!
No ja inglise keel on ikka omamoodi:D Ma arvan, et neil hispaania-keellastel pole võimalik aktsendita rääkida, nagu inglastel on ALATI aktsent juures, vahet pole, mis keelt räägivad… Igatahes koolis inka õpetaja, esiteks on ta tõesti kõige loco’m inimene, keda ma näinud olen. (või räägime khmm, füüsikast?) Ja teiseks, no mingit hääldust pole küll olla… Aga täna käisin Marianaga inglise keele tunnis ka, sellises lisatunnis, nagu kursused. Ja sealne õpetaja on juba teine tase. Ta isegi hääldas kõike õigesti, aga jah, see aktsent:D. Ja ta üldse oli väga mõistlik, lasi neil palju hääldada, sest see on konkreetselt see, millest neil siin vajaka jääb. Jah, kuni ühel hetkel oli lause: My parents are from Prague. Ja siis küsiti, mis Prague on… Ja ta ütles, et see on üks linna Portugalis. Mul oli, et okeeei. Võib-olla on Portugalis selline linn ka, aga siis küsis keegi, kas pealinn ja ta vastas, et jah, küllap vist. Siis ma mõtlesin küll, et no midaaa? Memmi ja Taada ja Triin ja kes ei tea, Prague on Praha.:)
Aga mul oli täna võrkpall ka! Ohh, que bueno! Mulle meeldib täiega:D Võrkpall on võrratu siiski! Tegime trenn siiski ja ma sain hakkama isegiJ Ja ma käisin esimest korda kuskil väljaspool maja üksi… See on teistsugune tunne, uued inimesed olid. Trenku ja trennikaaslased on ka väga toredad, võtavad mind kui uut sõpra mitte kui blondi sinisilmset vaatamisväärsust või piinamisobjekti Euroopast.
Ja siis me saime täna selle inglise keele õpetajaga kokku, tutvusime ja leppisime tundide ajad kokku.
Eile käisime Mariana ja Johanaga seal peres külas, kus Leon on… Tal on ka toredad vanemad, aga minu omad on siiski paremad;) Mul on alati paremad vanemad kui teistel! Mõni Tuhkru-nimeline eksleb läheduses, kuid siiski!:)
Aga punktidena:

  • Tunnis olles on pidev nipsutamine. Nimelt kui nad käe tõstavad, teevad nipsu, tähelepanu, eksole! Ja neil on väga palju suulist arutlust, seega…
  • Meie maja asub peatänaval põhimõtteliselt ja nurga peal ka veel, seega palju aknaid tänavasse. Ja meie toa aken on ka sellesse peatänavasse ning siinsed seinad/aknad pole nagu mu kodu seinad/uksed-suletult absoluutselt läbikostmatud, ehk ma ärkan hommikuti alati autode ja motode peale!
  • Koolis käin, muide, 7.30-13.20 Ehk 7 tundi põrgut ja piina:D
  • Haah, ma nägin täna kuud:D Ja hakkasin hüppama ja kiljatama, sest noh, tagurpidi oli:D Nagu pisike U!:) Tegelikult olen ju isegi vist nöinud sellist, aga ikkagi oli naljakas, Mariana ei saanud ka aru mu imestusest kuni ma seletasin.
  • Mul on 4 vaba päeva! Sest nädalavahetus ja teisipäeval on iseseisvuspaev, esmapäeval ei lähe ka kooli umbes nii, et selle pärast:D
  • Nad kingivad siin sünnipäevadeks üksteisele riideid. Täna näiteks käisime ostmas homseks cumpleks kinki. Teksad ja jakk. Halloa, Eestis ei näe sellist asja õnneks kunagi:D
  • Nad kirjutavad pidevalt harilikuga. Ja kustutavad. Meeletult!
  • Ning apelsine ja banaane sööme kodus noa ja kahvliga! Üsna tavaline, eks!
  • Loen Mariana „Mi primero diccionario“’t, mulle meeldib täiega! Pradipoisid, jänkuke ja mõmmi teevad igasugu trikke seal tähtedega;)
  • Täna lauldi mitmekordselt ühele meie klassi „paarile“. Pärast küsisin, miks. Neil on aasta koos oldud. Koos. Ehk siis sõbrad-noviod. Mis tähendab, et vanematele pole keegi kedagi tutvustanud:D AASTA! Ma naersin end herneks!

Aga homme oma esimesel cumple 15le! Kuskile maakohta, nagu ma aru sain. Ja Mariana läheb juuksurisse, ma otsustasin mitte minna, sest see on päevane ja maakohas, vaba stiiliga üritus. Samas nägin pilte mingist sünnipäevast, kus Mariana käis. See oli absurd! Ala megakleit, roosa, sitsid-satsid, meik, soeng. Palju rahvast, sünnipäevalaps tuli kohale mingis laes liikuvas poolkuus… Oi, ABSURD!

Pero, hasta la proximo ańo!
Besos,

Mari.

3 comentarios:

  1. Kui Sa tagasi tuled, siis ma kavatsen Sind kohelda kui blondi sinisilmset vaatamisväärsust ja/või piinamisobjekti teiselt poolt lompi :)

    ResponderBorrar
  2. Emm, ma arvan, et siiski mitte:D
    Aga see oli ka minu lemmikkoht blogis;)

    ResponderBorrar
  3. hea,ma arvasin,et mul siin ainukesed juhmardid,kes koguaeg kustutavad ja kustutavad oma harilikuga tehtud asju. tihti nii mõttetult ka veel.
    sul tehakse ruutjuuresi ka joonalauaga? elagu l-ameerika.

    ResponderBorrar