viernes, agosto 14

jou.

Bienvenido!
Votnii. Ma olen siin. Olen Montevideos, hotellis. Siin järelikult hakkab toimuma nüüd meil laager:D Igatahes, ohh. Aasta on alanud! Minek oli öine. Lennujaam, raske oli, kuid mul tuleb teistsugune aasta, mul läheb see kõik eriti kiiresti ning teate, ma olen tagasi juba! Niisiis, Tallinn-Stockholm oli üsna okei. Stockholmis leidsime värava ruttu kätte ja ootasime lendu, Stockholm-Frankfurt oli kohutav. Me istusime Anuga eraldi ja ma üritas elu eest magama jääda, kuid ei õnnestunud, ohh, see oli paha. Frankfurt olii veel kohutavam! Meil oli 8 tundi lennujaamas. Kusjuures, me pidime ootama väljaspool turvaala, koos kohvritega. Sõime ja lobisesime ja ei suutnud unele vastu panna. Ehk siis me põõnasime oma kottide otsas, vahepeal helistas issi ja andis kodu-uudiseid ning me magasime edasi. Rahvast oli oluliselt rohkem, nägime saksa gruppi, kes ka kõik Uruguaysse ning saime lõpuks check-in'itud. ujee, sakslaste grupijuht ei teadnud meist midagi:D Frankfurt-Madrid oli väga okei lend, lugesin yfu tarku raamatuid ja tukastasin. Aga ohõudust Madrid! Haha, saime õigesse terminali, sõime ja jäime ootama mil lennuk väljub. piinpiinpiin! Uni tegi täiesti segaseks, vahepeal tuli info, et lend on edasi lükatud 50 min, kuid thank god, siiski väljus õigel ajal ja me saime lennule, punased silmad ja 40 h paari unetunniga, kusjuures terve viimane päev mingi mõttetu passimisega!! Kamoon, see lennuk oli kolmkümmend seitse korda ebamugavam kui eelmine. Lasime tooli alla ja magasime! Tuli söök, sõime ja hmm, magasime! Vot ja siis kui oma 9h oli magatud, ärkasime ja ootasime hommikut. Vaatsime filmi, mis käis igatahes juba teist korda selle lennu ajal, selline lahe film oli- vanamehed ja naine... Pidime pabereid täitma, õnneks oli saksaonu abiks ning saime hommikusöögi. Jess. Puuviljad käärisid. Ehk siis saia saiaga!:D Ja teed, mis oli hea ja õige! Nii, Montevideo. Me oleme Uruguays. Gaad, misasja, ma olen Lõuna-Ameerikas! Kõik yfukad kogunesid, läksime bussi peale. Sakslased, soomlased, taanlased, rootslased, norrakad, keegid ja keegid veel:D Buss oli üliülimugav! Megapehmed istmed ja mõnus! Ja kusjuures, kõik, mis aknast avanes oli üllatav! Liiklus toimis ja oli rahulik, vaikne, viisakas, sujuv. Majad olid korralikud, kõik oli ülimalt mitte-selline-nagu-ma-eeldasin. Saime hotelli, vastu võtsid meid üks poiss, üks tüdruk, põsemusid, mate kaenlas- ma siiski olen ladinas! Meid jaotati tubadesse, oleme Anuga kahe soomlannaga. SAIME PESU! Päeva tipphetk:D
Votnii, ma kujutan ette kui igav see teie jaoks oli, aga ma ise saan lugeda hiljem ja meelde tuletada.

Varsti põnevust juurde!
Ahjaa, issi, panid tähele, et me Madridis magasime kõik maailma kenamad ja kuumimad mehed maha!?:D

Besos!

2 comentarios:

  1. Tore, et sa ilusasti kohale jõudsid !
    Kuidas mate maitseb? :D

    ResponderBorrar
  2. Näh,meil küll bussis möll ja rahvast rohkem:D kaua sul kestab laager?:D:D

    ResponderBorrar