domingo, agosto 16

Salsaaaa.

Ma tahaks ilgemalt kirjutada, oleks isegi ühtkomateist rääkida, aga mai tea, kõik on nii kiire, sassis, vähe aega, AGA SAMAS tegelikult on nii palju aega, vaba aega, hilinemine jnejne. No ajaga on tõesti:D Nad siin röögivad meile kogu aeg, et jaa, te olete Uruguays, siin on kõigil aega vabalt, siin kõik hilineb jne:D Enne pidime kell 2 alusatama tegevust, nooh, 3.15 hakkasime actually pihta! Fun! Ahh, ja teate. Siin on jumalast lahe rahvas. Kõik vabatahtlikud, kes korraldavad, on vägevad, saab huumorit, saab tantsu laulu ja tralli. Ja õpilased ka. Kusjuures, ma ütleks, et siin on põhjaeurooplased ja sakslased:D See tõesti tundub nii! Suhtlen tihedamalt soomlastega-üks poiss, 4 tüdrukut, 2 norrakaga-mõlema soo esindajad, ja siis on teised, mõni sakslane, kellega rohkem suhtluses, sest lähme samasse linna või ka samas lihtsalt vahva tüüp:D Ja siis on siin taanlasi, rootslase, hollandlasi, üks ungarlane, paar prantslast ja ongi kõik vist.. Kokku on meid 59, 12 tükki rohkem kui eelmine aasta.
Täna rääksime hästi palju kultuurist, elust siin, inimestest, suhtumistest... Minu pere olevat ikka väga lahe ja ERITI SUUR ERAND, et nad ilma telerita... Ja siis õhtul olid sellised punktid, kus tegeleti erinevate teemadega... Ühes saime tüüpilisi toite maitsta, teises räägiti spordist, ehk siis jalgpallist ja muust, ning mu isiklik lemmik oli muusikapunkt. Ohh, Eestist läksin laulu ja kitarriga, nüüd siin laul ja kitarr:) Ja mis imeline muusika! Kitarri pakuti teistele ka, et kes oskab, mängigu. Ja mul taaskord täpselt selline masendav tunne, et miks ma omeetiii ei oska laulda-pilli mängida... Ma nii hästi kujutasin ette, kuivõrd hea oleks olnud võtta kitarr kätte ja hakata laulma kaua sa kannatad kurbade naeru, võta need võtmed ja viruta kaevu.. või siis hoopis midagi Tättet vms. Igatahes, supeer oli, mulle nii meeldib selline muusika, sain teada, et rahvas käib keskplatsidel, joob matet ja kitarritab-lauab või siis rannas, see võimalus mul Carmelos on!! Niiet, oh, super!
Ja teate mis veel! Siin on soe. No tõesti! Mis jutt see on, et talvemantlit on vaja!? Või onlihtsalt nii head ilmad sattunud? Sest tõesti, see kell 9 väljad, hmm.. Ma olin käisteta särgi ja salliga, selline mõnus parajalt tuuleiil ja soe ka. Täpselt see, mida ma armastan! Lõunamaa kerge briis. Eriti imeline kui merehõnguline! Hämarus ja hea muusika. Issand. Vot see on elu!
Kuid söök:D Haha. Nii hommikul , saisaisaisai! Siis lõunasöök... Täna, nägite oli totaalselt alaküpsetatud liha. Okeiokei, sellel polnud häda midagi, veremaitse ja natuke palju mälumist! Siis teatime'i saisaisai ning õhtul saime friikartuleid selliste suurte kotlettidega, nagu nuggetsid! Ja magustoit käib ka söögi juurde. Ehk siis, jah, raske on siin olla praegu.
Aga ma loodan, et mul peres on asi tsipa teine, nagu öeldud, suur erand pere ja peaks olema tervislikult toituv... Eks me näe!

aga ma meeletult ootan juba perega kohumist! Esmaspäeva hommikupoolikul bussiga kodulinna!
Olen andnud alusetuid lubadusi homme tagasi olla, aim kamin', kui see võtab siiski vähe rohkem aega... Või siis mitte!
sii ju tumorrou!

3 comentarios: